Produkt:
UČIT SE BÝT UČITELEM
220 Kč
- cena před speciální slevou
198 Kč - naše cena s DPH
0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-246-3465-4
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.
Parametry produktu:
Autor: |
STROUHAL MARTIN |
Rok vydání: |
2016 |
Počet stran: |
172 |
Vazba: |
Brožovaná |
Nakladatel: |
KAROLINUM Univerzita Karlova v Praze |