Komunikace v pomáhajících profesích

Neohodnoceno
269 Kč
Skladem (2 ks)

Autor: Martin Dlabal
Nakladatel: PORTÁL
Rok vydání: 2021

Návody k navozování a udržování pozitivně vnímaného rozhovoru. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích.V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho ...

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Doprava zdarma
Doprava zdarma
nad 1999 Kč
Kamenný obchod v centru Liberce
Kamenný obchod
v centru Liberce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Návody k navozování a udržování pozitivně vnímaného rozhovoru. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích.V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management, marketing
EAN: 9788026218067
Autor: Martin Dlabal
Rok vydání: 2021
Nakladatel: PORTÁL

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola