Komunikace v pomáhajících profesích

Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Doprava zdarma
nad 700 Kč

Věrnostní program
Zaregistujte se!

Prodejna v centru Liberce
Navštivte nás!
Související produkty
Detailní popis produktu
Návody k navozování a udržování pozitivně vnímaného rozhovoru. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích.V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Management, marketing |
|---|---|
| EAN: | 9788026218067 |
| Autor: | Martin Dlabal |
| Rok vydání: | 2021 |
| Nakladatel: | PORTÁL |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.