Komunikace v pomáhajících profesích

Garance doručení
nepoškozeného zboží

Doprava zdarma
nad 1999 Kč

Kamenný obchod
v centru Liberce

Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Související produkty
Detailní popis produktu
Návody k navozování a udržování pozitivně vnímaného rozhovoru. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích.V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management, marketing |
---|---|
EAN: | 9788026218067 |
Autor: | Martin Dlabal |
Rok vydání: | 2021 |
Nakladatel: | PORTÁL |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář