Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Neohodnoceno
349 Kč
Skladem (1 ks)

Autor: Gil Carlos
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2021

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili v...

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Doprava zdarma
Doprava zdarma
nad 1999 Kč
Kamenný obchod v centru Liberce
Kamenný obchod
v centru Liberce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management, marketing
Hmotnost: 0.34 kg
EAN: 9788027112968
Autor: Gil Carlos
Rok vydání: 2021
Nakladatel: Grada
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 200

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola