Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Více informací zde.
Autor: Collins Jim, Hansen T. MortenNakladatel: GradaRok vydání: 2021Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s...
Autor: Syrový Petr, Tyl TomášNakladatel: GradaRok vydání: 2021Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a...
Autor: Mike IsaacNakladatel: ZONER software s.r.o.Rok vydání: 2021Zakladatel a šéf Uberu Travis Kalanick se nikdy s ničím nemazal. Od okamžiku, kdy firma vznikla, pořád s někým...
Autor: Gladiš DanielNakladatel: GradaRok vydání: 2021Investování je jednoduché, ale ne snadné. Tato kniha, která obsahuje řadu konkrétních příkladů z autorovy více než...
Autor: Doležalová HanaNakladatel: GradaRok vydání: 2021Předkládaná publikace se zabývá obchodním systémem fair tradu, který se snaží zlepšit postavení producentů v zemích tzv....
Autor: Reed HastingsNakladatel: ZONER software s.r.o.Rok vydání: 2020Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě.
Autor: Finch BrianNakladatel: LINGEARok vydání: 2020Tato nová příručka vám poskytne odborné vedení při sestavování profesionálního podnikatelského záměru, ať už chcete získat...
Autor: Fielding Paul J.Nakladatel: LINGEARok vydání: 2020Publikace jednoduchým způsobem objasňuje principy řízení projektů a manažerské práce. Obsahuje praktická cvičení a tipy,...
Autor: Armstrong MichaelNakladatel: LINGEARok vydání: 2020Tato kniha vám ukáže, jak se stát efektivním manažerem. Poradí, jak prostřednictvím motivace, odměňování a správného...
Autor: Westwood JohnNakladatel: LINGEARok vydání: 2020Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní...
Autor: Nakladatel: ZONER software s.r.o.Rok vydání: 2020Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence,...