Management - Základy managementu

Garance doručení
nepoškozeného zboží

Doprava zdarma
nad 1999 Kč

Kamenný obchod
v centru Liberce

Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Související produkty
Detailní popis produktu
Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Výuka pokrývá tato témata: 1. Základní pojmy řízení, managementu a organizace: Pojem „řízení“ / Vývojové směry nauky o řízení / Vývoj teoretických názorů na řízení / Styl řízení / Funkce řízení 2. Plánování: Obsah a účel plánování / Prognózy, vize a plány v plánovací činnosti / Členění plánů / Přenos informací jednotlivých plánů / Druhy (podoby) plánů / Ukázky podnikového plánování 3. Organizace a organizování: Pojem organizace / Formální a neformální organizace / Organizační útvary / Typy organizací / Hierarchie organizace / Typy organizací dle vnitřního uspořádání řídících stupňů / Organizační normy 4. Řízení kolektivu: Předpoklady pro výkon funkce manažera a řízení kolektivu / Technické předpoklady / Osobní předpoklady / Úspěšný manažer / Umění komunikace / Strukturální analýza / Transakční analýza / Komunikace s médii a prostřednictvím médií / Atributy komunikace a formy komunikačních struktur / Typy komunikačních struktur / Řízení kolektivu 5. Rozhodování a kontrola: Rozhodování (aspekty rozhodování, prvky rozhodovacího procesu, rozhodovací algoritmus) / Kontrola (funkce, druhy, fáze a možnosti kontroly) 6. Krizový management: Úpadek, sanace a zánik podniku (příčiny úpadku podniku, sanace podniku, zánik podniku) / Řízení rizik / Krizový management podniku 7. Přílohy: Snímek pracovního dne – technologická linka ve zpracovatelském průmyslu / Pohybová studie – technologická linka ve zpracovatelském průmyslu / Příklad formální struktury organizace – struktura mediální organizace / Příklad formální struktury oddělení organizace – struktura redakce / Atributy komunikace (posturika, mimika, vizika a haptika) Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k ověření znalostí. Učebnice je vhodná pro výuku problematiky základů managementu, a to pro školy se studijními obory: Ekonomika a podnikání; Management; Ekonomika a management; Obchod a podnikání; Personální management; Personální práce; Personální řízení; Logistické a finanční služby, Bankovnictví apod.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice a jazyky |
---|---|
Hmotnost: | 0.33 kg |
EAN: | 9788074024214 |
Autor: | kolektiv autorů, Zlámal Jaroslav |
Rok vydání: | 2020 |
Nakladatel: | COMPUTER MEDIA |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 104 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář