Marketing 6.0 - Budoucnost ve znamení zážitků

Neohodnoceno
549 Kč
Skladem (2 ks)

Autor: Kotler Philip
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2025

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. ...

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Doprava zdarma
Doprava zdarma
nad 1999 Kč
Kamenný obchod v centru Liberce
Kamenný obchod
v centru Liberce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management, marketing
Hmotnost: 0.4 kg
EAN: 9788027153213
Autor: Kotler Philip
Rok vydání: 2025
Nakladatel: Grada
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 228

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola