Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Doprava zdarma
nad 700 Kč

Věrnostní program
Zaregistujte se!

Prodejna v centru Liberce
Navštivte nás!
Související produkty
Detailní popis produktu
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Učebnice a jazyky |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.34 kg |
| EAN: | 9788074023590 |
| Autor: | Moudrý Marek |
| Rok vydání: | 2018 |
| Nakladatel: | COMPUTER MEDIA |
| Vazba: | Brožovaná |
| Počet stran: | 80 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.