Marketingové řízení památkových objektů

Garance doručení
nepoškozeného zboží

Doprava zdarma
nad 1999 Kč

Kamenný obchod
v centru Liberce

Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Související produkty
Detailní popis produktu
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management, marketing |
---|---|
Hmotnost: | 0.3 kg |
EAN: | 9788087865149 |
Autor: | Dostál Petr, Černá Jitka |
Rok vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Ekopress |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 195 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář