Marketingové řízení památkových objektů

Neohodnoceno
269 Kč
Skladem (2 ks)

Autor: Dostál Petr, Černá Jitka
Nakladatel: Ekopress
Rok vydání: 2014

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který...

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Doprava zdarma
Doprava zdarma
nad 1999 Kč
Kamenný obchod v centru Liberce
Kamenný obchod
v centru Liberce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management, marketing
Hmotnost: 0.3 kg
EAN: 9788087865149
Autor: Dostál Petr, Černá Jitka
Rok vydání: 2014
Nakladatel: Ekopress
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 195

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola