Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

Neohodnoceno
115 Kč
Skladem (1 ks)

Autor: Chvál a kolektiv Martin
Nakladatel: Karolinum
Rok vydání: 2012

Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve ...

Detailní informace

Doprava zdarma
Doprava zdarma
nad 1999 Kč
Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Kamenný obchod v centru Liberce
Kamenný obchod
v centru Liberce

Detailní popis produktu

Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pedagogika
Hmotnost: 0.16 kg
EAN: 9788024620572
Autor: Chvál a kolektiv Martin
Rok vydání: 2012
Nakladatel: Karolinum
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 114

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola