Předcházíme poruchám učení : soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě

Garance doručení
nepoškozeného zboží

Doprava zdarma
nad 1999 Kč

Kamenný obchod
v centru Liberce

Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Související produkty
Detailní popis produktu
Výzkumy ukazují, že je možné diagnostikovat poruchy učení a chování již v předškolním roce. Pokud má dítě problémy při výuce čtení, psaní a počítání, nacházíme příčiny těchto problémů už tam, kde jsou základy těchto schopností. Podstatné je při tom rozpoznat úroveň "dílčích funkcí", které umožňují přijímání a zpracování nových informací, rozvoj vnímání, paměti, myšlení a řeči. Pokud se tyto funkce nerozvíjejí rovnoměrně a dostatečně, bývají příčinou poruch učení a chování. Jestliže se nám podaří tyto deficity u dítěte rozpoznat dříve, než se u něho poruchy plně projeví, je tu velká šance, že mu umožníme harmonický a bezproblémový vývoj ve škole. Autorka nabízí nejen metodu, jak diagnostikovat deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku, ale i soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě, který tyto dílčí funkce rozvíjí. Jednotlivé úkoly a cvičení předpokládají, že dospělý pracuje s jedním dítětem.??Publikace je tedy určena především rodičům, vychovatelům a psychologům. Pro svoji práci ji však uplatní i učitelky v mateřských školách, speciálních školách a v prvních třídách základních škol.Doplňkové parametry
Kategorie: | Pedagogika |
---|---|
EAN: | 9788026210825 |
Autor: | Brigitte Sindelar |
Rok vydání: | 2016 |
Nakladatel: | PORTÁL |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář