Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Garance doručení
nepoškozeného zboží

Doprava zdarma
nad 1999 Kč

Kamenný obchod
v centru Liberce

Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Související produkty
Detailní popis produktu
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry. Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.Doplňkové parametry
Kategorie: | Management, marketing |
---|---|
EAN: | 9788027153640 |
Autor: | Jílková Petra |
Rok vydání: | 2024 |
Nakladatel: | GRADA Publishing, a. s. |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 278 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář