Strategický marketing - Strategie a trendy

Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Doprava zdarma
nad 700 Kč

Věrnostní program
Zaregistujte se!

Prodejna v centru Liberce
Navštivte nás!
Související produkty
Detailní popis produktu
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. ***** Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v?logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. ***** Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a?MBA programů a?všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Management, marketing |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.72 kg |
| EAN: | 9788027137220 |
| Autor: | Jakubíková Dagmar |
| Rok vydání: | 2023 |
| Nakladatel: | Grada |
| Vazba: | Brožovaná |
| Počet stran: | 432 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.