Učit se být učitelem - K vybraným problémům učitelského vzdělávání

Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Doprava zdarma
nad 700 Kč

Věrnostní program
Zaregistujte se!

Prodejna v centru Liberce
Navštivte nás!
Související produkty
Detailní popis produktu
Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Pedagogika |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.22 kg |
| EAN: | 9788024634654 |
| Autor: | Strouhal Martin |
| Rok vydání: | 2017 |
| Nakladatel: | Karolinum |
| Vazba: | Brožovaná |
| Počet stran: | 172 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář