Znevýhodněný žák - Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu

Garance doručení
nepoškozeného zboží

Doprava zdarma
nad 1999 Kč

Kamenný obchod
v centru Liberce

Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Související produkty
Detailní popis produktu
?Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování.? Kniha je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Dozvědí se vše podstatné o dopadu tohoto typu postižení na vzdělávání dětí předškolního a mladšího školního věku a o jejich diagnostice a intervenci. Přidanou hodnotou knihy je diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován.Doplňkové parametry
Kategorie: | Pedagogika |
---|---|
Hmotnost: | 0.39 kg |
EAN: | 9788027106219 |
Autor: | Valenta Milan |
Rok vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Grada |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 224 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář