Produkt:
CO JE NOVÉHO V MÉDIÍCH
280 Kč
- cena před speciální slevou
252 Kč - naše cena s DPH
0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-88383-34-5
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.
Parametry produktu:
Autor: |
STRUHÁRIK FILIP |
Rok vydání: |
2022 |
Počet stran: |
100 |
Vazba: |
Brožovaná |
Nakladatel: |
Nová beseda |