Produkt:
MANAGEMENT KVALITY SLUŽEB V CESTOVNÍM RUCHU
99 Kč
- cena před speciální slevou
89 Kč - naše cena s DPH
0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-247-5021-7
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.
Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.
Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Parametry produktu:
Autor: |
RAŠOVSKÁ IDA, RYGLOVÁ KATEŘINA |
Rok vydání: |
2017 |
Počet stran: |
192 |
Vazba: |
Brožovaná |
Nakladatel: |
GRADA PUBLISHING |