Produkt:
MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ PAMÁTKOVÝCH OBJEKTŮ
269 Kč
- cena před speciální slevou
242 Kč - naše cena s DPH
0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-87865-14-9
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.
Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.
Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.
Parametry produktu:
Autor: |
DOSTÁL PETR, ČERNÁ JITKA A KOLEKTIV |
Rok vydání: |
2015 |
Počet stran: |
196 |
Vazba: |
Brožovaná |
Nakladatel: |
Ekopress s.r.o. |