Knihkupectví a antikvariát Jaroslava Fryče

KNIHKUPECTVÍ

JIŽ 30 LET NA TRHU PRO VÁS.

přihlašování
E-mail:
Heslo:

E-mail:

Nové knihy
Produkt:

MARKETINGOVÝ VÝZKUM /2.VYDÁNÍ/

489 Kč - cena před speciální slevou
440 Kč - naše cena s DPH

0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-271-3535-6
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Parametry produktu:
Autor: TAHAL RADEK A KOLEKTIV
Rok vydání: 2022
Počet stran: 296
Vazba: Pevná
Nakladatel: GRADA PUBLISHING
historie cen