Produkt:
MEZINÁRODNÍ MARKETING
299 Kč
- cena před speciální slevou
269 Kč - naše cena s DPH
0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-247-5366-9
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Parametry produktu:
Autor: |
MACHKOVÁ HANA |
Počet stran: |
200 |
Vazba: |
Brožovaná |
Nakladatel: |
GRADA PUBLISHING |