Knihkupectví a antikvariát Jaroslava Fryče

KNIHKUPECTVÍ

JIŽ 30 LET NA TRHU PRO VÁS.

přihlašování
E-mail:
Heslo:

E-mail:

Nové knihy
Produkt:

PSYCHOLOGIE REKLAMY/5.VYDÁNÍ/

549 Kč - cena před speciální slevou
494 Kč - naše cena s DPH

0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-271-3654-4
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Parametry produktu:
Autor: VYSEKALOVÁ JITKA A KOLEKTIV
Rok vydání: 2023
Počet stran: 360
Vazba: Pevná
Nakladatel: GRADA PUBLISHING
historie cen