Produkt:
PSYCHOLOGIE REKLAMY/5.VYDÁNÍ/
549 Kč
- cena před speciální slevou
494 Kč - naše cena s DPH
0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-271-3654-4
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Parametry produktu:
Autor: |
VYSEKALOVÁ JITKA A KOLEKTIV |
Rok vydání: |
2023 |
Počet stran: |
360 |
Vazba: |
Pevná |
Nakladatel: |
GRADA PUBLISHING |