Produkt:
SOCIOLOGIE, MÉDIA - OBČANSKÝ
260 Kč
- cena před speciální slevou
234 Kč - naše cena s DPH
0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-7402-448-1
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřením na sociologii a média. Učebnice se zabývá dvěma okruhy občanského a společenskovědního základu, a to problematikou sociologie a dále médii a jejich vlivu na člověka.Kromě celkové aktualizace obsahu nově obsahuje kapitolu věnovanou dezinformacím. Témata celku sociologie se věnují vymezení nauky a základních pojmů sociologie, struktuře společnosti a procesu socializace člověka. Seznamuje také s problematikou rodiny a věnuje se rovněž vztahu člověka, kultury a přírody; procesu integrace člověka v kultuře dané společnosti. Celek zaměřený na média poměrně úzce souvisí s celkem předchozím. Média a reklama provázejí v současné společnosti člověka na každém kroku; je proto vhodné naučit se jim rozumět, umět si informace třídit a ověřovat si je z více zdrojů. Seznámí vás s problematikou komunikačního procesu, médii jako takovými, mediálními celky a žurnalistickými žánry. Poměrně podrobně se tato část učebnice věnuje masmédiím a novým médiím, zejména pak těm, která jsou založena na internetových technologiích.
Učebnice má doložku MŠMT.
Parametry produktu:
Autor: |
ZÁVODNÁ LUCIE SÁRA,ZÁVODNÝ POSPÍŠIL JAN |
Rok vydání: |
2022 |
Počet stran: |
112 |
Vazba: |
Brožovaná |
Nakladatel: |
COMPUTER MEDIA |