Knihkupectví a antikvariát Jaroslava Fryče

KNIHKUPECTVÍ

JIŽ 30 LET NA TRHU PRO VÁS.

přihlašování
E-mail:
Heslo:

E-mail:

Nové knihy
Produkt:

STRATEGICKÝ MARKETING

599 Kč - cena před speciální slevou
539 Kč - naše cena s DPH

0% DPH
Part no./ISBN: 978-80-271-3722-0
Produkt je zařazen:
Popis produktu:
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. ***** Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v?logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. ***** Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a?MBA programů a?všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Parametry produktu:
Autor: JAKUBÍKOVÁ DAGMAR, JANEČEK PETR
Rok vydání: 2023
Počet stran: 432
Vazba: Brožovaná
Nakladatel: GRADA PUBLISHING
historie cen